Sabtu, 26 November 2016

Pengedar shaklee Alor Setar Kedah

Assalammualaikum hai selamat petang dan selamat beristirehat...

Petang ni ada yang bertanya dimana stokis Shaklee di Alor Setar Kedah.
Untuk makluman semua Alor Setar tak ada stokis Shaklee ye, yang ada cuma saya pengedar Shaklee yang sah.


Saya perkenalkan diri ,nama saya nor asmida binti tukol ( id no : 1081383 )
Pengedar Shaklee yang sah.Saya tinggal di Taman Kantan Alor Setar dan Saya berasal dari Muar Johor
Saya seorang surirumah tangga sepenuh masa.Suami saya berkerja di MTBCO kepala batas.

Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee secara Cash On Delivery (COD) disekitar kawasan Alor Setar Kedah atau sekitarnya anda boleh menghubungi saya di 017 - 3511136. 

Boleh hubungi saya melalui wassap ,telegram atau PM Facebook ( Asmida Fazeli )

COD secara percuma di sekitar Alor Setar ,Kuala Kedah,Tandop ,Batas paip kuala kedah ,Telok Chengai dan banyak lagi kawasan .

Selain itu Penghantaran keseluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak menggunakan khidmat GDex atau Pos Laju.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee di bawah bimbingan kumpulan jutawan Shaklee yang hebat anda boleh menggunakan ID Shaklee saya, 1081383  sebagai Sponsor ID anda 

Anda berpeluang menjana pendapatan 2, 3, 4, 5 malah 6 angka bersama Shaklee
InshaAllah…sekiranya anda berusaha pastinya ada pertolongan daripada Allah S.W.T. Ameen

Sekian terimakasih.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan