Rabu, 24 Jun 2015

SET JERAWAT

ASSALAMMUALAIKUM,

arini malas nak celoteh banyak nanti ade yang boring...hihihi sambil nak tunggu waktu berbuka nie leh saya kongsikan berkenaan set jerawat shaklee ya......




Saya tahu ramai di luar sana yang mempunyai masalah jerawat kan. Kalau jerawat kecil-kecil boleh lagi nak cover - cover. Tapi kalau jerawat batu sudah tentu memberi kesan parut yang sangat menyerlah di muka kan. Yang paling mengerikan belum sempat lagi jerawat yang sebelum- sebelum nie nak baik dari luka tumbuh pula jerawat baru. Stress sangat ka
..

Set Jerawat

Sekarang nie saya rasa muka saya lebih baik. Hanya tinggal bekas - bekas parut jerawat yang lama je yang kini dah semakin pudar. Luka-luka jerawat memang dah fully baik. Sekarang nie hari-hari saya wajib ambil Set Jerawat saya nie untuk pulihkan sepenuhnya masalah jerawat saya. alhamdulillah semakin hari kulit saya semakin bersih dari kesan jerawat.

1. GLA Complex bantu menghalang jerawat dari tumbuh



  • GLA Complex mengandungi GLA dari sumber borage seed adalah 2 kali ganda lebih pekat daripada GLA dalam EPO (Evening Primrose Oil), 3 kali lebih dari segi biovailability dan 3 kali ganda lebih berkesan dari EPO 
  • GLA Complex ni sangat membantu dalam memperbaiki inflamasi kulit dan menstabilkan hormon.

2. ESP bantu hilangkan parut jerawat 


  • Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi Non GMO yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah 
  • Mempunyai 9 asid amino tidak perlu
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  • Kandungan Index Glisemik (GI) rendah iaitu 39. 
  • Menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP) bagi memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik daripada benih sehingga pengeluarannya.  
  • Semasa pemprosesan, ia dicuci dengan air untuk mengekalkan insolflavones genitein dan daidzein yang kritikal.  
  • ESP membantu merangsang pembentukan semula kulit yang baru bagi menggantikan kulit yang telah rosak akibat jerawat atau parut jerawat.

3. ZINC bantu pulihkan luka jerawat 


  • Zinc dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk Alfalfa 
  • Zinc membantu mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran
  • Pengambilan zinc sebanyak 4 hingga 8 biji juga akan memperbaiki radang kulit seperti jerawat.

Saya akan terus mengamalkan SET JERAWAT nie khasnya GLA Complex. Mulai saat ini, GLA Complex akan jadi kawan karib saya.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Cepat-cepat lah dapatkan SET JERAWAT anda hari ini. Lagi lama anda tunggu, lagi lambatlah anda nak CUN MELECUN

Hubungi ,
  • Facebook : ( Sila add friend saya dahulu ya ) asmida fazeli
  • Email: dairimangkuktingkat@gmail.com
  • Blog:http ://www.dairimangkuktingkat.blogspot.com
  • Sms / call/ whatsapp: 017-3511136
  • Pages Facebook : vitamincantik , jutawan zero to hero dan supermom TOKEI vitamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan