Selasa, 30 Jun 2015

promosi julai 2015 tonik ajaib cegah kanser anda dengan anti penuaan


PROMOSI JULAI 2015

Seperti mana yang anda sedia maklum, pasti setiap bulan Shakle akan membuat Promosi Beli 6 Percuma 1 dengan memilih salah satu dari rangkaian produk-produk kesihatan Shaklee.. Jika bulan lepas giliran Vitamin E Complex dan vitamin C, maka untuk bulan ini tiba pula giliran VIVIX. Ini la Vivix yang diperkatakan....


Sudah pasti ramai yang akan gembira bila mendapat tahu tentang promosi bulan ini.. kenapa saya kata ramai yang gembira??? kerana Vivix merupakan produk PALING MAHAL dalam produk nutrisi Shaklee.. Pasti ramai yang rasa untung berbaloi-baloi kerana boleh boleh beli dengan lebih jimat sehingga 20% (itu pon kalau join jadi ahli la) sebab harga asal Vivix ni adalah RM 475.00 sebotol.. mahal kan.. tapi untuk bulan ni promosi beli 6 percuma 1 dapat menambahkan lagi keterujaan semua orang termasuklah saya.. hehhehe.. jangan segan-segan nak hubungi saya kalau nak tahu lebih lanjut tentang promo dan bagaimana menikmati harga yang lebih jimat ye..Apa yang dapat saya simpulkan tentang vivix adalah produk anti-penuaan yang mendapat sambutan yang begitu memberangsangkan.. Vivix juga sangat disukai sebab ia adalah antioksidan yang paling superb yang boleh menjadikan anda awet muda..

Selain itu vivix bagus untuk:

-diabetes
-strok
-sle
-Kolesterol
-penyakit jantung
-Darah tinggi
-alzhermier
-arthiristis
-osteoporosis
-sendi dan tulang
-luka pembedahan
-lemah imun
-masaalah saraf
-katarak& masaalah mata
-tibi
-leukimia
-kanser dan tumor
-anti penuaan
-masaalah kulit
-matabolisme rendah
-letih
-gout


Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya untuk keterangan lanjut,
Dapatkan harga yang paling murah untuk promosi julai 2015 ini dan dapatkan free gift dari saya

Nama : asmida
Fb : asmida fazeli
Email : dairimangkuktingkat@ gmail.com
Wasaap : 0173511136

Tiada ulasan:

Catat Ulasan